European Pediatric Immediate Life Support
European Pediatric Immediate Life Support
Datum | Tijdstip | Lokaal | Sessie | Docent |
---|---|---|---|---|
Datum Di 14.10.2025 08u00 - 08u30 | Tijdstip 08u00 - 08u30 | Lokaal | SessieOnthaal | Docent |
Datum Di 14.10.2025 08u30 - 08u45 | Tijdstip 08u30 - 08u45 | Lokaal | SessieVerwelkoming + doelstellingen ERC EPILS cursus | Docent |
Datum Di 14.10.2025 09u15 - 10u15 | Tijdstip 09u15 - 10u15 | Lokaal | Sessiestation ABC skills training sessie 1 | Docent |
Datum Di 14.10.2025 08u45 - 09u15 | Tijdstip 08u45 - 09u15 | Lokaal | SessieLecture: Herkennen van het kritisch zieke kind | Docent |
Datum Di 14.10.2025 10u30 - 11u30 | Tijdstip 10u30 - 11u30 | Lokaal | Sessiestation ABC skills training sessie 2 | Docent |
Datum Di 14.10.2025 10u15 - 10u30 | Tijdstip 10u15 - 10u30 | Lokaal | SessieKoffiepauze | Docent |
Datum Di 14.10.2025 11u30 - 11u45 | Tijdstip 11u30 - 11u45 | Lokaal | SessieCast demo | Docent |
Datum Di 14.10.2025 11u45 - 12u45 | Tijdstip 11u45 - 12u45 | Lokaal | SessieStation ABCDE scenario’s sessie 1 | Docent |
Datum Di 14.10.2025 12u45 - 13u30 | Tijdstip 12u45 - 13u30 | Lokaal | SessieLunchpauze | Docent |
Datum Di 14.10.2025 13u30 - 14u30 | Tijdstip 13u30 - 14u30 | Lokaal | SessieStation ABCDE scenario’s sessie 2 | Docent |
Datum Di 14.10.2025 14u30 - 14u45 | Tijdstip 14u30 - 14u45 | Lokaal | SessieCast demo | Docent |
Datum Di 14.10.2025 14u45 - 15u15 | Tijdstip 14u45 - 15u15 | Lokaal | SessieBasic Life Support en FBAO | Docent |
Datum Di 14.10.2025 15u15 - 16u00 | Tijdstip 15u15 - 16u00 | Lokaal | SessieScenariotraining en ALS/NTS sessie 1 | Docent |
Datum Di 14.10.2025 16u00 - 16u15 | Tijdstip 16u00 - 16u15 | Lokaal | SessieKoffiepauze | Docent |
Datum Di 14.10.2025 16u15 - 17u00 | Tijdstip 16u15 - 17u00 | Lokaal | SessieScenariotraining en ALS/NTS sessie 2 | Docent |
Datum Di 14.10.2025 17u00 - 17u30 | Tijdstip 17u00 - 17u30 | Lokaal | SessiePauze | Docent |
Datum Di 14.10.2025 17u30 - 17u45 | Tijdstip 17u30 - 17u45 | Lokaal | SessieUitreiking attesten | Docent |